Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av min vän Sus i dus, tusen tack, det gör mig jätteglad!
Nu är det då dags för mig att "skicka vidare" och det är INTE enkelt att välja 10 av alla jag läser men så är det sagt....

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

Mina utmärkelser går till:

A

Åsa S

Anna´h

Sus

Carina

Mia

My

Mija

Evans

Mamsen


Jag tror jag fortsätter på listan i morgon och skickar utmärkelsen till er andra också   ;)

image792

 


1 Gabbi:

skriven

Tackar tackar!!

2 Åsa.S:

skriven

tack, vad gulligt! =)

3 evans:

skriven

Tack! Vad glad jag blir!

4 A:

skriven

Åh, tack....Glad jag blir=)

5 Gabbi:

skriven

Tjingeling!! Hoppas att din kväll e fin?! ;)
Du har fått en utmärkelse av mig!!
Kram

http://mamsen71.blogg.se/1200423945_knner_mig_hedrad.html#comment

6 Anna´h:

skriven

Sänder dej ett fång med färgglada tulpaner !!
Tackar ...
Du gjorde min kväll !!
KRAM

7 A:

skriven

Här kommer en utmärkelse tillbaka=)
http://amittilivet.blogg.se/1200424407_glad_jag_blir.html#comment
Kram

8 Mia:

skriven

Åh, vad du är rar! Jag blev jätteglad och genast i morron när jag kommer hem så ska jag skicka vidare! Tack söta, rara du... :-)

9 Carina:

skriven

Bugar och tackar !!
Jag får ta och gengälda den fina utmärkelsen

10 Mija:

skriven

11 My:

skriven

Tackar så väldigt mycket!

Kommentera här: