Uppdatering

Vad har hänt här sen sist då?

Inte mycket alls faktiskt, förutom att vi firade brorsans födelsedag med en middag ute i fredags så har det nog varit den lugnaste helgen på länge?gissa om jag saknade bloggandet då?

Sen har jag såklart dragit igång med "det nya livet" igen...längtar godis som sjutton...är bara på dag två än...


 


 

 

 

1 britten:

skriven

å är du godis sugen stackare men vet du ! clementinerna är super goda just nu...

ha en bra kväll och sov gott

2 A:

skriven

Vad kul att du är tillbaka =) Svårt det där med gottesug.... Jag måste trappa ner det för jag är supersugen hela tiden. Kram

3 Sus i dus:

skriven

Har också börjat och är också på dag 2! Jobbigt första veckan sedan brukar det gå fint...
Jag har faktiskt startat en matdagbok så då blir det lättare att se vad man äter... ett tips!

Kram Sus

4 Anna´h:

skriven

2 dagar e´bättre än inga dagar alls !!
Sov så gott

5 Mia:

skriven

Undrar bara...är det nödvändigt att lägga in en sån där bild?? Vet du inte att jag är chokladoholic?? ;-)

Kommentera här: