Tulpanens dag

Idag är det visst tulpanens dag, det hade jag ingen aning om. Eftersom det är för långt till någon affär för att köpa tulpaner så får jag pryda bloggen med några vackra tulpaner istället.
I brist på bröd får man ta limpa ;)

image786

image787

image788

image789
1 britten:

skriven

å är det tulpanens dag ..jag älskar tulpaner...du frågar om moffi han är en Lhasa Apso...13 år blir han i år...han är kung ( tror han )

ha det gott

2 Lovisa:

skriven

Jag hade ingen aning om att det var det idag! Kanske ska inhandla det lite senare..!

3 Carina:

skriven

Härliga tulpan bilder.

4 My:

skriven

Det finns visst dagar för allt...för att vi ska köpa antagligen! Vackra blommor...

5 Mia:

skriven

Det hade jag ingen aaaaning om! MEN vilka fina tulpanbilder...*suck*

6 kicki:

skriven

Har varit till dottern idag och givetvis tog jag med tulpaner på tulpanens dag..
Ha det gott, kramen kicki

7 Linda:

skriven

Jag har inte heller köpt tulpaner idag. Men dom jag köpte i lördags är lika fina fortfarande så jag är inte utan! :-)

Kommentera här: