Tog mig i kragen

Jag har inte träffat någon av mina kompisar på flera veckor nu men idag tog jag mig i kragen och skickade iväg ett sms till några av mina kompisar och jag fick napp direkt   =)
Lite kusligt var det att samtidigt som jag skickade mitt sms om träff  så är den en av mina kompisar som sms:ar mig om precis samma sak. Två själar och samma tanke!
Så nu är det fika-mysa-skratta-gråta-skvallra-äta-dricka-kramas-träffar på gång!!!

image798

Lånade bilden här
1 My:

skriven

Kul! Man måste anstränga sig ibland och ta tag i sina vänner...själv har jag lite dåligt samvete nu för att jag försummat dem ett tag!

2 Gabbi:

skriven

Va kul!! Jag har alldeles för lite tid för mina vänner ;(..Måste oxå ta mig i kragen!!
Hej hopp gummisnopp, hoppas kvällen e på topp?!

3 Sus i dus:

skriven

Vad trevligt! Ni kommer säkert att få en oförglömlig kväll!

Kram Sus

4 Carina:

skriven

Visst är det mysigt att träffas bara tjejer ibland.
jag är också bjuden på en "länge sen sist" träff med några gammla arbetskamrater på Lördag kväll.
Hoppas jag är frisk nu bara :/

5 Trolda:

skriven

Hej Ejmis! Och tack för din fina kommentar hos mig...=D visst är det härligt och viktigt med Vänskap! Och även här i bloggvärlden får man ju sina Vänner..=D

trolda - med VÄNlig kram =D

6 Åsa.S:

skriven

Ja, en sån kväll behöver man ibland!

Kommentera här: