Tjuvlyssnat

Cubus, Stockholm

En kille ~25 står utanför ett provrum och pratar med sin flickvän inne i provrummet.
Killen: De här var ju i alla fall de som satt bäst hittills. (Kort paus) Eller, jag menar du fick ju i alla fall på dig dem.




 

 

1 Annsingen:

skriven

Jo visst gör man det men tänk då om man hade alla dom armarna ...vad skönt..

2 Inger Maryissa:

skriven

Vilken uppmuntran ;-)
Har själv varit med om när jag fått på mig ett klädesplagg, men sedan haft ett otroligt jobb att komma ur det ;-)
Med risk att det gått sönder ( eller har gjort...;-)

3 Kim:

skriven

Vilken snäll kille :/ :P

4 A:

skriven

Hej. Jag vet inte om någon faktiskt räknat kommentarer. Det var bara en konstig undran jag fick=) Om det faktiskt kan finnas någon som gör det....

5 Mia:

skriven

Ibland är det nog inte lätt att vara man! *S*

6 Alex:

skriven

He he...*S*

7 annebelle:

skriven

haha, den var bra...förresten är min tvättkort också bottenlös. Jag får ta en sväng ner till tvättstugan känner jag.

8 Christel:

skriven

Hu, detta kan man ju nästan känna igen sig på. Hitta något som nästan passar, oh yeah:D

Kommentera här: