Tankar om arbetet

image843

Idag har jag verkligen försökt tänka på att väga fördelar och nackdelar mot varandra på jobbet.
Jag känner igen mönstret på mina tankar, jag har ju gått igenom den här processen flera gånger tidigare.
I morgon kommer vår personalansvarige tillbaka...jag ska prata med henne om hon har tid, sen får vi se om jag lämnar in min ansökan om ny tjänst.
Blev positivt överraskad idag också på jobbet.
En av våra psykologer kom och frågade om jag var intresserad av att göra neurokognitiva tester på våra schizofrena patienter...det blir ett spännande uppdrag om jag godkänns av ledningsgruppen.
Lite smickrad blev jag i alla fall över att få frågan  =)
1 Anna´h:

skriven

En sådan förfråga får man inte får intet !!
Vad roligt !!
Tulpan - Kramar till dej

2 Christel:

skriven

Var inne och läste om metoden. Verkar spännande och vettigt. Kanske ett sätt att vara kvar med nya uppgifter? :0)

3 Carina:

skriven

Jag kikade också på metoden, verkar vara omfattade saker, som inte görs på en handvändning men så är det väl med allt som görs med psykisktsjuka människor.
Tålamod är ett bra arbetsredskap.
Sug ut dig av äran att få förfrågan på ett sådant uppdrag.

4 Carina:

skriven

Själv är jag så ruskigt pirrig i magen
inför mitt nya jobb som börjar på
måndag, spännande!!
Kram Carina

5 Mija:

skriven

Åh, spännande!!! Känns bra va? Alltid skönt att få bekräftelse och uppskattning.

Grattis!
Berätta sen hur det går..

6 Alex:

skriven

Spännande!

7 Mia:

skriven

Med all rätt har du säkert fått den förfrågan! KUL!!! :-)

8 Bentley Cars:

skriven

I really enjoyed my visit. A great site

Kommentera här: