Stormvarning

Usch och fy vilket hemskt väder det verkar vara i södra Sverige!!
Ni är väl rädda om er ni som bor i dessa oväderstrakter!!


1 Martin:

skriven

Det är bara att ställa sig o koka ihop några själv! ;)

2 Carina:

skriven

Otäckt är det bara att läsa om stormen, hoppas inga större olycker händer där nere idag :/

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja vei får vara glada att vi bor här uppe i norr! =)
Vädret är ju så konstigt nu att man knappt kan fatta något! Vi har ju ingen vinter och de har storm! I dag regnar det här i Höga Kusten!

//Sus

4 Mia:

skriven

Oj, så många inlägg du har sen jag var inne senast! Vilken söt katt, jag har full förståelse för att husse har blivit charmad *L*
"På spåret" vill jag inte gärna missa, så jag tänker se "Let's dance" på reprisen i morron.
Hoppas du får en bra dag på jobbet!! :-)

5 Gabbi:

skriven

japp, de e vi, fast de e nog värre på västkusten än på östkusten!!
Ha en fin dag på jobb!!

6 Mickan:

skriven

gu
vilken söt bild, den där orkanen !
hihi !!! :D

7 A:

skriven

Vår storm bara försvann =D Soligt här nu... Ha det bäst...Kram

8 Ulla:

skriven

Det blev inte riktigt så illa som jag befarade. Det blåser, men det är mer Gudruns lillasyster som är på besök.

9 Eva:

skriven

Jag och Rudolph har precis varit ute i blåsten.. och faktiskt så såg jag inte om det blåst ner så mycket från taken inatt. Det har nog varit lite lugnare än andra stormar.
Ha en skön lördag! :o)
/Eva

10 Helen:

skriven

Här nere är det ganska lugnt men i GBG trakten är det lite värre.
Tittar in o önskar dig en trevlig lördag samt ger dig en liten utmärkelse :)
Kram ha de gott

11 Vaniljis:

skriven

Här är det inte så farligt.. ;) Ha en skön lördag gumman. Puss

12 Åsa.S:

skriven

Jag har legat inne med migrän, så jag tror inte jag skall ut på hela dagen heller. Fast jag tror blåsten minskar nu.
Ha det gott!

13 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja nu är huvudvärken borta! =)
Har precis hängt upp alla gardiner och lagt på nya dukar på borden!

//Sus

14 Mia:

skriven

Här lyfter nog taket när som helst!! Fy fasen vad det blåser.
Kram

15 Mizca Rödebäck:

skriven

Jag hoppas den inte kommer hit .. usch.

16 kicki:

skriven

Här i värmland blåser det rejält, hörde att det var 33 sekm på Vänern nu..vi har träd som ligger här över vägarna, tur man har tak över huvudet och ved inne..
Ha det gott under helgen, kram

17 Annsingen:

skriven

Regn här...

18 Lexie:

skriven

här sitter man och väntar på att stormen kommer hit, det börjar blåsa lite smått nu

19 Felicia:

skriven

det blåser ordentligt hos mig :)

20 Anna´h:

skriven

Går inte att gå utanför dörren utan risk för att blåsa iväg !!
Otäckt ...
Kram

21 Nina:

skriven

Det blåser som bara den här!! :P

22 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är jobbigt och otäckt med dessa stormar som kan orsaka stor skada.
Verkar som om en del i södra Sverige klarat sig undan stormen, medan andra i olika delar fått känna av den ordentligt.
Önskar dig en bra fortsatt dag och helg.
Kram

23 stine:

skriven

vi försöker överleva så gott de går hehehe

24 Hayley:

skriven

Det har börjat lugna ner sig nu tycker jag iaf. :)

//hayley

25 Soffie:

skriven

Ja fyy vilket väder.Här har man fått hålla ihatten om man visat sig ute idag.
Ha en bra kväll!!!

26 Nilla:

skriven

Hej på dej
Här har det varit lugnt men nu har det tilltagit nått rejält .Trodde ridhustaket skulle lyfta ha ha tur att Marselle är härdad...ha bra kväll

27 sari:

skriven

Stormen var inte så hemsk som de varnade för!
Ha det bra

28 Carina:

skriven

Vi klarade oss bättre än vi trodde
tack o lov!
Kram Carina

29 Maria:

skriven

Ja det verkar ha stormat ordentligt på sina ställen i södra sverige. Inte så mycket ändå som dom varnade för som tur var. Här är det mest regn & rusk. Man kan spegla sig på vägarna. Fy va tråkigt.
Ha de så bra nu & njut av söndagen.
Kram

Kommentera här: