Snart helg =)

Sista arbetsdagen idag innan 3 dagars ledigt, det ska bli SÅ skönt att vara ledig, det har varit en hektisk vecka på jobbet.
I går kväll kom det ytterligare 5-6 cm blötsnö och om det får ligga kvar har jag en härlig helg i vinterlandskap att se fram emot  =)
Vad har ni för planer för helgen?
Ha en riktigt bra dag!

1 My:

skriven

Kul med lite snö, bara den får ligga kvar!! Här är det grönt igen! Tyvärr...
Ha det gott idag, kram

2 Anna´h:

skriven

Här regnar det & e´lervälling !!
Urtrökigt ...
I helgen ska jag bara lata mej & ha det gött med La Famillia , kanske gå på bio , ut & käka eller dra till något äventyrsbad
. Ha quality - time ihop ska det bli i alla fall !!
Sköt om dej

3 Sara:

skriven

jag vill med ha snö...

4 Sara:

skriven

hur har du fixat din banner där uppe? *vill ha hjälp*

5 A:

skriven

Här bara regnar det =(. Jag har ledigt två dagar nu sen jobbar jag dygn till helgen.... Hoppas du får en fin dag...Kram

6 Sanne:

skriven

Hon är en otrolig stressare. När hon är inne i sina stressperioder (som kommer i samband med löp&skendräktighet) så går hon inte att träna. Allt vi tränat förr blir som bortblåst. hon går in i sig själv och det går inte att få kontakt med henne. I samband med stressen blir hon aggressiv mot andra hundar och uppvisar stor osäkerhet. Det bästa för henne är att bli steriliserad då vi provat allt möjligt, både kurser och hundpsykolog för att få bukt med problemet. Hoppas det ska lösa sig nu då.

7 Gabbi:

skriven

Skulle oxå vilja ha lite snö, så att det blir lite ljusare, men här bara regnar det!! I helgen har jag 2 riktiga grispass 10-22 både lördag å söndag!! Men de går bra, bara man kommer dit, så..
Ha en fin helg!!

8 Think Twice:

skriven

Man blir faktiskt lite avis, här är det bara grått o trist väder, lite
snö hade lättat upp det!
I helgen ska jag hälsa på en kompis som bor ute i skoboyden, kanske blir det en tur till skogen med om vädret vill bättre!
Må så gott!

9 Carina:

skriven

Vad jag ska göra i helgen?
Bli frisk!
Både jag och gubben är hemma i dag
Gubben fick magsjuka i natt (tror han ska dö)
Själv så har jag knappt styrfart pga. influensa :/

10 kicki:

skriven

Vi fick vår snö under förra helgen, det kom fler dm...nu har vi nästan inget kvar av det längre för det bara regnar och regnar...
Under helge skall vi åka till stugan och städa, det ligger muslortar överallt eftersom vi fått invasion av de rackarna, har bestämt mig för att lägga in enris och prova nu istället...
Ha det bra och må gott på din ledighet, kicki

11 Annelie:

skriven

Det blir lite party till helgen =) svägerskan fyller år.

12 Mia:

skriven

Här är det blaskigt och så fryser det på...inte speciellt kul! Jag tycker mest synd om de gamla som är ute och går...
Jag åker till Örebro i morron med övrig personal, kul!

13 Åsa.S:

skriven

Jag skall jobba, så jag har mitt på det torra! =)

14 Gustavvanja:

skriven

Brilliant site. Cheers.

Kommentera här: