Silver

Jag gillar silversmycken och idag hittade jag dessa smycken som gärna skulle få hänga runt min hals   =)


image745image746


Hittade dessa smycken här.
1 A:

skriven

Oj, vad supersnygga=) Jag gillar också silver.... Ha en skön kväll.Kram

2 Ulla:

skriven

Jag gillar oxå silversmycken. Hade jag gift mig idag, så hade jag valt vitguld istället för rödgul på ringarna. Men smaken förändras och det är inget man göra något åt.

3 Carina:

skriven

Rosen skulle gärna få smycka min hals ;)

4 Inger Maryissa:

skriven

Jätte-vackra smycken.
Speciellt den med rosen tycker jag är så vacker.
Kram

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Vilka fina smycken!/Kram

6 Vaniljis:

skriven

Jättefina. Har mer och mer gått över till silver. De där kan jag tänka mig. Fyller snart, kanske ska önska mig... ;) Kram

Kommentera här: