Pocket-utbyte

Jag har fått en förfrågan om att vara med i ett pocket-utbyte som innebär att man skickar en av sina lästa pocket-böcker vidare, bjuder in 6 vänner att vara med och om allt flyter på så har man 36 böcker i utbyte mot 1.
Jag vet hur det är när man får sådana här erbjudanden och INTE vill vara med så därför tänkte jag höra bland mina blogg-vänner om någon är intresserad innan jag skickar inbjudan vidare till mina vänner härhemma.
Jag vet att många av er läser så är du intresserad så skriv en liten kommentar. 
Jag tycker det här verkar jätteroligt!


1 A:

skriven

Låter som en superidé... Fast jag har jättesvårt för att göra av med mina böcker. Läser dem om och om igen.....

2 Åsa.S:

skriven

Jag håller med A... vill ha kvar mina böcker.

3 nilla:

skriven

Hej på dej
Hoppas att helgen vart bra...

4 nilla:

skriven

Tackar ...hänt nå roligt i helgen??jag har ju vart hästlös i helgen så nu kliar det är inte van...

5 johanna:

skriven

Kul idé. Det är tråkigt när man pluggar och inte hinner läsa...roligt litteratur dvs. tråkig har jag gott om ;)

6 Linda:

skriven

Jag är gärna med! Jag brukar lämna mina pocketböcker efter mig när jag läst ut dom. Lämnat dom på utlandet, flyg, bussar etc...

7 Ida:

skriven

Vilken mysig blogg du har :D

8 josephine:

skriven

svar: det var så lite så! smart ideé det där med pocket utbyte förresten! :)

9 Linda:

skriven

Jag ska bara kolla runt lite.. tänk om jag inte hittar sex personer som vill vara med! :-(. Det är ju bra om jag vet det innan jag hoppar på, eller hur. Så jag inte bryter själv. Men du kanske får fler svar än sex, då kan jag väl få "låna" nån av dej, Haha!

10 Mia:

skriven

Jag har dessvärre också svårt att lämna ifrån mig böckerna...min A brukar låna dom istället! Men det är en kanonidé om man inte har separationsångest ;-)

11 Katti:

skriven

Jag älskar att läsa Marian Keyes böcker i pocketversion. Vilka böcker är dina favoriter?

12 Annelie:

skriven

Kul idé, men tyvärr så tror jag inte på dom där pyramiderna. Gick med nu på att byta recept (GRATIS VIA MAIL), men inte ens det verkar fungera.

13 Inga M:

skriven

Kul idé! Ska bli roligt att följa hur det här fungerar. Jag tackar för erbjudandet att vara med men avstår den här gången eftersom jag nu skickar ut mina böcker på bokluffning. Men Du får lycka till!

Kommentera här: