Pink


Har fått Aerosmith på hjärnan...




Vad tycker ni om sångaren  Steven Tyler?
Det är något speciellt med honom tycker jag...

image872



1 Carina:

skriven

Ähh :(
Gick inte lyssna något fel på högtalarna, kollat sladdarna men hittade inget ...nu orkar jag inte bry mig mer i kväll :/

2 Åsa.S:

skriven

Nja... not really my kind of a guy... Fast de är bra!

3 A:

skriven

Både snygg och inte snygg.....Svårt att bestämma mig =)

4 Linda:

skriven

Jag vet hur de kallar...
Men jag lyckades ta mig ur det...så nu är jag en "icke drabbad av chokladsyndromet"...än..*L*
Har faktiskt inte hört någon chokladkaka kalla på mig sen jag syndade med kexchokladet innan operationen!
Men det kommer...alldeles säkert...det gäller bara att STÅ EMOT ....men det är inte alltid så lätt!

5 Mia:

skriven

Sköööönt... ;-)

Kommentera här: