Paket från Buzzador

I fredags fick jag ett Buzzador-paket igen och den här gången innehöll det produkter för "den som vill gå ner i vikt".
Produkterna heter Modifast och smakar rätt okej, men det är frågan om vad man tycker om dom efter ett par veckor....
Det ska bli spännande att höra vad dom jag ska "buzza" tycker.

Är det någon som har prövat dom här produkterna?


1 A:

skriven

De skulle jag vilja prova....

2 Helen:

skriven

nej inte testat dem.

3 Åsa.S:

skriven

Det var ju roligare än det jag skall få prova... kattmat!

4 Mia:

skriven

Det har jag inte fått nåt erbjudande om, synd... :-(

5 My:

skriven

Vad inenbär det att "buzza", kan vem som helst va med?

6 Carina:

skriven

Nej inne ännui alla fall, men men vet aldrig!
Fattar inte varför jag så sällan får från dem,
kanske för att jag tackade nej till ett erbudande
kanske.....
Kram Carina

7 Berntgabrielle:

skriven

Great site, keep up the great work

Kommentera här: