Onsdag

image899

Nu har jag sovit klart.
I morse när vi kom hem så släppte vi bara ut hästarna så jag har mockningen kvar,den ska jag ut och göra nu.
Sen ska vi ta en träningsrunda med hästarna också innan det blir mörkt.
Det blir korta dagar efter att man har jobbat ett nattpass.
Vad gör ni idag?
1 Eva:

skriven

Just nu ska jag och Ruffpuff gå ut på en promenad. :o))
Hoppas du har en bra dag.
/Eva

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag gör min karriärläxa, bloggar, grejar med foton och ska försöka sy lite också... om inte latheten tar över.

3 Nilla:

skriven

Har kommit in efter en skogsrunda med mr hund..sitter och funderar vad vi ska äta...tips kanske?

4 britten:

skriven

har precis badat vovv efter en regning och lerig promenad...ska jobba lite på kontoret nu...

vilken gullig katt !

5 Alexandra:

skriven

Va gärna med i min tävling och ha chansen att vinna presentkort på Monki!

http://monkigirl.blogg.se/1201701609_tvling.html

6 Lina:

skriven

Endast slappa tror jag, : ).

7 Maria:

skriven

Bara njutit av dagen. Sov till strax efter 9, sedan ut på en promenad med Kruse. Frukost, havregryns gröt vart det i dag. Sedan en sväng till mamma, vi gick på en promenad där oxå. Hemma igen så gick vi en sväng mot badplatsen så Kruse fick springa löst. Nu har jag ätit & ska ta & sova lite. Ska jobba i natt. Tja det var min dag.
Ha de så gött.

8 Linda:

skriven

Kämpar med vattnet....

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag har varit ute på 1 timmes prommis och nu har jag precis lagat klart all mat och väntar bara på att potatisen skall bli färdig! =)

Kram kram!
/Sus

10 Åsa.S:

skriven

Kikar in för att säga hej! Jag har inte haft tid att läsa så mycke bloggar de sista dagarna... får ta igen det. Ha det gott! =)

11 My:

skriven

Fullt upp med skola och annat..Kram

12 Helen:

skriven

Hoppas allt är bra med er o djuren förstås :)
Ja timmarna försvinner alldeles för fort.
Ikväll blir det tv Happiness, den kan nog få fram en del intriger hehe
Ha de gott
Kram

Kommentera här: