Onsdag

Idag är det arbetsdag för mig igen. Ute regnar det och jag misstänker att det är väldigt halt på vägarna idag, regn på snö och is brukar ju innebära rejäl halka. Idag är det en representationsdag på jobbet vilket innebär att vi får kundbesök som ska tas omhand. Det är roligt att varva dessa arbetsuppgifter med det vanliga jobbet på avdelningen.
Idag känns kroppen mindre mör också så jag hoppas det blir en bra dag på jobbet.
Vad ska ni göra idag?
Ha en bra dag så "hörs" vi i kväll!    =)

image797
1 A:

skriven

Morning vännen. Hoppas du får en fin dag på jobb. Själv är jag ledig=) Kram
PS. kör försiktigt DS.

2 Bea:

skriven

hehe söt bild XD

3 Nilla:

skriven

Vilken härlig bild!!Idag ska jag jobba som vanligt men ikväll blir det ju upp till hästen och hoppas på att det slutar att regna.....ha det bra

4 KimJ:

skriven

ahha kul bild

5 Åsa.S:

skriven

Vilken söt bild.
Jag skall skriva årsberättelse på fm och joba i kväll.
Ha en fin dag!

6 britten:

skriven

ska försöka ta i tu med lite pappersarbete i dag.

ha en fin dag på jobbet du.
kram

7 Maria:

skriven

tycker om din blogg ;)

8 kicki:

skriven

Långpromenad med hunden, dammsuga, och ikväll skall jag på tupperwareparty hos en vännina...det var min dag, kramen från kicki

9 evans:

skriven

Hoppas att du får en bra dag på jobbet. Jag sitter och räknar ned tiden tills jag får åka hem och ta det lite lugnt. Känner mig lite hängig idag :/

10 sanna:

skriven

härlig bild!

11 GILA:

skriven

cool bild :D

12 Carina:

skriven

Jag tycker också det är kul att få visa upp min arbetsplats när det kommer studiebesök.
Senast var det ett gäng svenska stud. som kom fråm 7 olika länder som jag ledsaga.
Hade väl tänkt att jag skulle få jobba imorgon
men mitt öra vill inte bli bra :/

13 Mickan:

skriven

Nawww vad söt :D

14 Mickan:

skriven

Nawww vad söt :D

15 Sus i dus:

skriven

Hoppas att du får en mycket bra dag på jobbet!
Kramen Sus

16 Sara:

skriven

hej hej :), läs gärna min blogg och ge kommentarer.Tack på förhand / Sara

17 SEXKVINNOR:

skriven

söt bild!

18 Vaniljis:

skriven

Du har fått en utmärkelse gumman.. :)

19 Mia:

skriven

Du har fått en självklar utmärkelse av mig... ;-)
Vad hade jag gjort utan dig och din blogg? Funderingar, skratt...ja allt man kan tänka sig har du gett och ger till oss alla som läser! Tack!!

20 Helena:

skriven

Hoppas det blev kul på jobbet idag. Alltid roligt med lite avbrott i vardagslunken.

21 Lexie:

skriven

vilken söt bild :) ha en bra kväll!

22 Linda:

skriven

En sådan sööt mjao!

23 Mizca Rödebäck:

skriven

Jag har också jobbat!

Har ni snö och is.. inte roligt.

24 Mia:

skriven

Jaaa, för en gångs skull var jag smart! ;-) Hudik är roligare än Söderhamn, men å andra sidan finns inte JAG där! *L*

25 Soffie:

skriven

Jättefin blogg du har!!!

26 t0tta:

skriven

Hahaha, vilken kul bild.. Kul med strippar också.. Ett gott skratt är adrig fel =)

Kommentera här: