Ögongodis

Ja inte vet jag om han dansade bäst men han SÅG helt klart BÄST UT!!!

image759

image760
1 Alex:

skriven

Helt klart! :)

2 Maria:

skriven

Han skulle då gärna få komma in i mitt sovrum & "snickra"....fniss

3 My:

skriven

Han är läcker!

4 Helena:

skriven

Vilken läckerbit han är. Mums.
Ha det gott.

5 Eva:

skriven

Inge fel på han.. :o)

Här blir det 7000 kanske? ;o))
/Eva

6 Åsa.S:

skriven

Visst e han läcker! *dreggel*

7 Linda:

skriven

Han är sexig också.. lite iaf! Eller vad tycker du? ;)

Trevlig helg! :)

8 sofie:

skriven

snygging! vem är han, är han med i nått speciellt för jag känner igen honom ! :D

9 sofie:

skriven

svar: jaha, men då är det där ifrån jag har sett honom, tyckte jag känner igen honom, såg nämligen på bygglov senast i morse^^

är han bra på att dansa då?

10 Carina:

skriven

Både snygg och händig, som min dotter sa om Martin T
son när han var med för några år sedan ;)
Nästan synd att man har fixat sovrummet här hemma.

11 Anneli:

skriven

Jag har aldrig sett honom förut men han var helt klart något att dregla över!!

Jag trodde att jag skulle ha Danny som dregelfavorit men ACK vilken liten pojke han blev bredvid denna läckra man! ;O)

12 sofie:

skriven

svar: haha okej, vems var det då? :P

13 Mia:

skriven

DET är ögongodis, det... ;-)

14 Carina:

skriven

Han kunde man bjuda på inne på Tradera
i december, nästan så jag ångrar att
jag inte gjorde det nu :-)
Kram Carina

15 Nina på Johangården säger:

skriven

Jahapp, jag förstod väl att det skulle vara en snygging med när jag inte tittar på programmet...

16 Edvinane:

skriven

Brilliant site. Cheers.

Kommentera här: