Något att se fram emot

Det är arbetsdag för mig idag och eftersom jag var trött i morse och låg kvar i sängen alldeles för länge så hinner jag inte med någon blogg-runda nu på morgonen.
Jag har alltså en massa trevligt att se fram emot i kväll!
Ha en riktigt bra dag!

image742
1 A:

skriven

Kram....

2 PRINSIPESAN:

skriven

Hejsan! NU kör jag igång en ny tävling!
Välkommen!

3 Åsa.S:

skriven

Jag är glad att få vara en av dina vänner... KRAM!

4 Mia:

skriven

Haha, nu får du tillbaka din utmaning! ;-) (Fast din bokstav är ju mycket lättare..)

5 Eva:

skriven

Hoppas du får en riktigt bra dag du med! :o))
/Eva

6 Cassie:

skriven

Ha en bra dag

7 Sanne:

skriven

vilken söt katt :)

8 Amanda:

skriven

Ja du skulle bara veta =)
Ha en trevlig dag.

9 Helena:

skriven

Hoppas dagen varit bra. Trots stress på morgonen.
Ha det.

10 Helena:

skriven

Det är uppmuntrande att ävenandra än jag blir liggande för länge ibland. Hoppas dagen blev bra!

11 Delinda:

skriven

sjukt söt bild! :)

www.delindaaa.blogg.se

12 My:

skriven

Hoppas du haft en bra dag, kram

13 Carina:

skriven

Seg som sirap imorse,
kom inte ur sängen förrän
2 timmar senare än kl ringde!
Hoppas på att sova gott inatt så
man kommer in i vanliga tider igen :-)

14 Sabine:

skriven

Snygg header du har!

15 marrue:

skriven

jag gillar din blogg jätte mycket ! :D

16 Åsa.S:

skriven

Hoppas allt är bra med dej!
puss & hej!

17 Anna´h:

skriven

Ha en underbar helg !!
Kram

18 A:

skriven

Saknar dig och dina inlägg =) Ha det fint....Kram

19 Sus i dus:

skriven

Det bästa är bloggrundan på kvällen för då finns det så mycket på alla bloggarna att läsa! :o)

Hoppas din dag blev bra trots tidigt i ottan!
Kram Sus

20 Marie:

skriven

önskar dig en trevlig helg!
Ha det gott!
Kram

21 Mia:

skriven

Men....hallå!!?? Var är du?? :-(

22 evans:

skriven

Du har väl inte blåst bort? Här stormar det som attan. Kanske är det samma ut mot kusten?

23 Sus i dus:

skriven

Kollar bara in om det fanns ett nytt inlägg!
/Sus

24 Nina på Johangården säger:

skriven

Hoppas din dag blev bra, trots tröttheten!

25 Carina:

skriven

Säger som Mia
Var har du tagit vägen?
Hoppas det är vanligt data krångel bara :/

26 Zack:

skriven

Ha det bra på jobbet och sen mysigt på kvällen :)

Kramizar

27 Elin:

skriven

God morgon, sovit gott?

28 Ulla:

skriven

Arbetsdag för mig med imorgon. Kan inte säga att jag precis längtar, men ,men... "a woman got to do what a woman got to do"

29 Camilliondollar Baby:

skriven

Bara jag som kikar in, för att kolla om du har uppdaterat...

30 A:

skriven

Är det internetkladd igen eller? Kram

31 Mia:

skriven

Nu hoppas jag att det "bara" är strul med internet!

32 Anna´h:

skriven

Inget idag heller .. Snyft ...
Det e´ju min dagliga rutin att läsa din alldeles underbara blogg !!
Hoppas allt e´bra !
Kram

Kommentera här: