Måndag morgon

Idag har jag arbetsdag igen, ett riktigt långpass, 7-21. Känner mig pigg idag också, det var lätt att kliva upp i morse.
Ute är det -6 grader, härligt!!
Jag gjorde en invägning i morse på den nya inte alltför snälla vågen, men nu är det gjort i alla fall, nu ska här kämpas!
Hur ser era planer ut för dagen?
Ha en riktigt bra dag!



1 Junitjej:

skriven

Vilken lång arbetsdag!!!

2 Julia:

skriven

tänkte tipsa om en tävling vi har i våran blogg, tre vinnare och man kan påverka sin vinstchans :) delta gärna!

3 Anonym:

skriven

Haha..vågen ja?! Den har jag gömt!!
Hoppas att du får en fin dag!
Kram

4 Mia:

skriven

Usch, vilket hästpass du har idag!

5 Anna´h:

skriven

Hoppas din dag går fort * smajl * !!
Nu har jag & Lorven badat , ätit smaskig frulle med tända ljus , läst Max BadBalja för säkert
279 : de gången & dansat en mysig tryckare till Eric clapton´s Wonderful Tonight !!
Underbar start på denna lediga dagen ...
Ta hand om dej

6 Nilla:

skriven

God morgon vilket måndags pass 7-21 puu hoppas att du får en bra dag själv så jobbar jag till 16.Sen bär det upp till hästen ...regn som vanligt

7 Carina:

skriven

Men va bra att jag kikade in hos dig just nu,
jagska ju också väga mig nu på morgonen,
tack för påminnelsen!
Kram Carina

8 Åsa.S:

skriven

Lång arbetsdag... hoppas den går fort! =)

9 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag ska slåss med den fördärvade kursläxan... inte lätt. Ha en bra dag!

10 kicki:

skriven

Jag skall ut nu med hunden i snöstorm,,,,nej nu vill jag ha vår, inte vinter....
Ha en bra dag

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Oj så länge du jobbar idag! Kul att du också är med i viktkampen nu då!
-1,9 totalt nu på 2 veckor för mig! =)

/Sus

12 nilo:

skriven

oj va länge. det är bra för plånboken iaf hehe! jag ska också jobba, fast 15-21.. så det är inte så mycket
som händer idag. ha en bra dag! kram

13 Sofya Pezon:

skriven

Vad jobbar du med? :)

14 evans:

skriven

Vilken lång arbetsdag! Får man ens jobba så långa pass?? Nu ska jag absolut inte klaga över att jag måste vara här till 17:00...

15 A:

skriven

fina bilder du har på din header =)

16 My:

skriven

Vad är det för ett långt pass? Delad tur så du är ledig några timmar emellan då? De turerna är inte roliga du...Ha en bra måndag trots allt, kramar!

17 Maria:

skriven

Oj vilket långt arbetspass. Kan inte säja att jag vill byta med dig. Själv har jag långledigt nu. Jippi! Hoppas det går bra att jobba för dig.
Ha de så gött.

18 Vaniljis:

skriven

Du får leja ngn att massera dina fötter när du kommer hem. Kram

19 Lina:

skriven

Ugha, -6 :O. När jag vaknade 07:00 var det +4.

20 Fia:

skriven

Vad jobbar du med eftersom du får jobba så långa dagar?? Skulle inte jag palla:S Men sen är jag ju arb lös också så kan hända jag blivit lite av en bekväm sak. Veti fan om jag skulle palla 7-16 jobb till en början. Låter som jag aldrig jobbat. Men det har jag!:) Fast vart arb lös ett tag nu!
Ha en fortsatt bra dag!

21 Michael:

skriven

Det var inget dåligt arbetspass :D

22 Hannah:

skriven

Hejsan! jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna gratis reklam för

din blogg i en vecka, http://hsomihg.blogg.se/1200912311_211_08__tvling.html

Kika in !

23 Helena:

skriven

Får man jobba så länge. Då har du väl ledigt imorgon.
Ha en trevlig dag på jobbet.

Kommentera här: