Lördagkväll på jobbet

Nu är det bara 1,5 timme kvar innan jag slutar jobba. Har precis ställt fram kvällsfikat och städat av i köket.



Det har varit en väldigt lugn dag här på jobbet idag så jag har kunnat läsa kommentarer och besöka lite bloggar under dagen men jag har inte haft tid att kommentera så mycket som jag skulle vilja.
Det är ju NÄSTAN lika roligt att ge kommentarer som att få kommentarer.  =)
Idag har jag haft flera nya besökare i min blogg också och det är jättekul när det lämnas nya "tassavtryck" i kommentarsfältet men självklart är det de kända avtrycken som värmer allra mest.


1 F:

skriven

hörde att ni var i mediabruset idag..

2 Nilla:

skriven

Jag är ganska ny men det är roligt att läsa din blogg...så jag återkommer...he he

3 Mia:

skriven

Visst är det kul att lämna kommentarer!! Och jag älskar att läsa dina inlägg... :-)

4 Nilla:

skriven

Tack är det oki om jag skriver dej som länk?
Ja blåst är inte kul min skrutt skiter i ljud i ridhuset men det är värre när man tar sig till transporten....longeringslina är bra att ha ...flin

5 Nilla:

skriven

svar på inlägg morr;;jag jobbar på ett bostadsföretag mitt i mellan uppsala-enköping -stockholm.Så drägg finns det gott om tyvärr

6 Gabbi:

skriven

Här får du ett känt avtryck till då..
Kramiz

7 A:

skriven

Nu tror jag att du är på väg hem =) Ha en fin kväll vännen....Kram

8 EMELIE:

skriven

åh jobbigt att jobba en lördagskväll men du har säkert slutat nu va? =)

9 Anonym:

skriven

var Spice Grils en utav dina största favoriter när du var yngre? kom då gärna in och svara på frågan :D

10 Åsa.S:

skriven

Hoppas din kväll blir fin!

11 Kim:

skriven

Du är verkligen jättebra på att blogga :D

12 Ulla:

skriven

Det är underbart kul att få kommentarer, fast det var inte därför jag började blogga, men de är så att säga grädden på moset. Önskar dig en härlig söndag!

13 Mia:

skriven

God morron till en skön söndag! Skiner solen hos dig också?

14 Trondkristiane:

skriven

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera här: