Kort-tidsminne

ICA Kvantum, Skellefteå

En liten tant står framme vid kassan och gräver i börsen efter sitt ICA-kort. Kassörskan ler otåligt.
Tanten: Jag förstår inte. Jag måste ha tappat bort det.
Kassörskan: Ni kanske vill ha ett nytt kort?
Hon tar fram ett papper med ett nytt ICA-kort och visar tanten.
Tanten: Men där är det ju!


Lånat  detta här.

 


 

 

1 Anonym:

skriven

haha ;P

2 Linda:

skriven

Låter ju som jag det där med ica-kortet..börjar bli senil nu när jag inte äter riktigt!!
Jag ska opereras på Sahlgrenska i Göteborg.

3 Nicole:

skriven

vad söwt

4 Alex:

skriven

He he...*S*

5 Fredrik:

skriven

hehe inte lätt!

6 Stina:

skriven

Haha gamla människor kan vara så söta :P

7 Helena:

skriven

Det var väl rart! Påminner mig om när jag hade blindtarmsinflammation och var och handlade. Hade så ont och kunde bara inte komma på min kod. Jag trodde att jag hade magkatarr....

8 Cazzis:

skriven

Hahaha x') Så sött sagt!
Godnatt! =)

9 Vaniljis:

skriven

Ha ha, vad gulligt sagt. Lilla tanten...

10 Arijasmine:

skriven

Congratulations on a job well done. Thanks

Kommentera här: