Kommentar 7000

image761

Det låter helt otroligt, men det är faktiskt så att det börjar närma sig 7000 kommentarer i min blogg!!
Vem är det som kommer att lämna kommentar 7000 tro??
Kom igen nu ni som bara tittar in utan att ge er till känna, jag vill gärna ha en möjligter att titta in till er också =)
1 Lexie:

skriven

vad kul med så många kommentarer :D

2 Maria:

skriven

Inte illa måste jag säja.
Njut av helgen nu!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Självklart är det ju jag!

4 My:

skriven

Roligt när folk ger sig tillkänna, och det blir lite kommunikation! Kram

5 Helena:

skriven

Tänk om det blir lilla jag. Hi.
Ska genast kolla hur många jag har.
Kram.

6 Gabbi:

skriven

Hahahha..jag kanske?! ;)

7 Eva:

skriven

Jag sätter 7000 här nu! :o)))
Visst?
/Eva

8 Åsa.S:

skriven

kanske jag...?

9 A:

skriven

Wow, vad många=O Ha en finfin dag=)

10 Maja:

skriven

vad roligt med så många kommentarer, tyvärr verkar folk oftast inte ha tid att lämna ett spår efter sig. Men jag håller med visst är det kul att kolla in hos ens läsare då och då :)

11 Sus i dus:

skriven

Oj så många, men du har ju en intressant blogg så man kan ju förstå varför! Inget konstigt igentligen =)

Ja jag känner mig, verkligen duktig ang frestelserna!

Kram Sus

12 kicki:

skriven

Jag får väl hålla på Värmlandspöjken Karl-Petter, han bjuder
ju på sig själv, kanske inte den bästa dansare men det blir nog bra...vem blev din favorit..
ha det bra under helgen, kicki

13 Christel:

skriven

7000? Det var inte dåligt, gick in och kollade på min och jag firar 100 kommentarer. Hujedamig vad många kommentarer

14 Jag bloggar också:

skriven

En blogg ska inte vara populär, den ska vara sann!

15 ronja.:

skriven

oj, 7000. :D det är inte lite det. här får du en av mig!

16 Carina:

skriven

jag sätter ett bomärke här också för säkerhet skull :)

Kommentera här: