Kloka ord

Choklad är billigare än terapi. Och man behöver inte beställa tid.

image736




Jag lånade dessa kloka ord här.
1 Lexie:

skriven

fin bild!

2 bea:

skriven

ah, choklad! det gillar vi!

3 Stina:

skriven

Åh choklad ^^

4 Annsingen:

skriven

Länge ja va borta va? Hela nästan 4 timmar...:))

5 Emelie:

skriven

Choklad är verkligen terpai och otroligt gott.

6 Patricia:

skriven

Det var smart. Åh så gott :)

7 Patricia:

skriven

Det var smart. Åh så gott :)

8 louise y2008:

skriven

haha, nogåt av det klokaste jag hört

9 Amanda:

skriven

Gud så gott det ser ut.. =)

10 Linnea:

skriven

Haha bra ord, tror jag ska använda dem som en ursäkt snart för att äta lite choklad :)

11 Eva:

skriven

Och väldigt gott dessutom! :o))
/Eva

12 Patricia:

skriven

Kloka ord! Det stämmer ju :)

13 Sara:

skriven

En väldigt god sådan iaf ;)

14 Eva:

skriven

Gud vilka smaskiga praliner! Jag ÄLSKAR choklad. Var faktiskt och handlade så sent som idag :-))
choklad från http://www.pussochkramchoklad.se

15 Carina:

skriven

Såna kloka ord lyssnar jag gärna på :-)

16 Helena:

skriven

Absolut. Choklad mår man bra av!. Det lägrar sig et lugn i en när man äter choklad!

17 alexandra:

skriven

choklad är gott =)

18 Nancy:

skriven

så sant så sant

Kommentera här: