Kabelbrott



Herregud så frustrerande det är att vara utan internet!!!
I torsdags avverkade man i skogen vid oss och rev ner vår telefonkabel vilket innebär att vi är utan både telefon och internet hemma igen!!   =(
Jag jobbar idag men ska försöka få tag på Telia under dagen för nu är jag less på att vänta!!
Längtar efter att läsa era bloggar!!
Kram så länge!!
1 Gabbi:

skriven

Fy vad trist!!
Hoppas att det löser sig!!
Ha en fin dag å lycka till!!

2 Åsa.S:

skriven

Vad härligt att se av dej... har ju nästan varit lite orolig ju.
Kram på dej, och ha en bra måndag.
Hoppas telia jobbar snabbt

3 Think Twice:

skriven

Trist, inte mycket att göra mer än att vänta och
hoppas det går fort så du snart får komma ut i cybern igen!

4 A:

skriven

Fy vad tråkigt... Jag hade blivit galen =) Skönt att höra av dig i alla fall... Kram

5 kicki:

skriven

Inte roligt att vara utan dator och telefon, jag skulle bli nipprig, hoppas det löser sig under dagen.
Ha det bra, hälsning från ett snöigt värmland,kicki

6 evans:

skriven

Aha! Det förklarar tystnaden :) Det måste ha hänt något med vår telefonkabel också, för det har brusat i telefonen i över en månad nu. Ha det så bra!

7 Helena:

skriven

Trist. Här är problemen mindre. Bara en dator som havererat. Som tur är har vi fler..

8 Christel:

skriven

Tänkte att det nog var något sådant som hänt. Bilder på Lukas av Åbarp finns nu på min blogg. Även på dotterns blogg, minafrodite.blogg.se
Väntar snällt på ditt nästa inlägg :o)

9 Mia:

skriven

*Pustar ut* Tack o lov att det var det... ;-)

10 Ulla:

skriven

Det är pest att vara utan internet. Hoppas det snart löser sig för dig.

11 Helena:

skriven

Trist, det var därför det var tyst härifrån :0)

12 Sus i dus:

skriven

Ja jag har verkligen undrat vad som hänt dig! Man blev ju liksom orolig!

Har varit inne varje dag och kollat! Hehehehe... Skönt att du är tillbaka!

/Sus

13 Carina:

skriven

Okey, vi började misstänka att det var tjall på tråden för dig igen.
Hoppas det fixar sig snabbt, du saknas :)

14 Camilliondollar Baby:

skriven

Undrade vart du hade tagit vägen! Kul att du är tillbaka!

15 Vaniljis:

skriven

Bra att det inte var ngt allvarligt. Man blir alltid orolig när man vet ngn som alltid skriver varje dag helt plötsligt är borta en massa dagar. Puss till dig.

16 Anna´h:

skriven

Bidde lite orolig
* kram * !!
Ha en bra dag på kneget

17 My:

skriven

Trist du, saknar dig! Kram

18 Mia:

skriven

Ha en bra dag!
Kram

19 A:

skriven

Hoppas det snart är fixat=) Ha en fin dag...Kram

20 Annelie:

skriven

Ja det måste vara tufft. Jag själv har haft virus på min stationära. Trist det också kan jag säga.
Hoppas du får en bra dag!

21 Jen:

skriven

Va jobbigt! Hoppas att det löser sig snabbt.
Kram

22 Maria:

skriven

Ja man har ett beroende när det gäller internet.
Hoppas det fixar till sig för dig snart.
Kram

23 Marie:

skriven

Blääääää för telia!
Ibland orkar man bara inte.....
detta tjat.
Lycka till!
...jag såg att tjatet lönade sig
=9 För nu är du tillbaks i bloggandet igen! Kul!

Kommentera här: