Jag undrar varför?

Våra hundar kan gå från huset och genom en hundlucka ut i sin hundgård.
VARJE gång vår "tio-kilo-dynamit" har ätit så rusar han i full fart ut genom luckan så det bara smäller och sen står han i hundgården och skäller som en galning.
Jag undrar varför?!
Vad tror ni han "säger" ?image829
1 Marie:

skriven

ingen aning varför han gör så!
Han kanske vill prata av sig lite....vem vet
=)

2 kats:

skriven

han vill nog bara tala om att nu är maten slut,,,"jag" fick men inte "du"... nä jag skojar... jag vet inte

3 Maria:

skriven

Ja man undrar ju vad som säjs ibland. Kanske han säjer...Vilken snäll Matte jag har hon gav mig såå god mat. Tack Matte.

4 Eva:

skriven

haha
Vilken rolig hund!
Jag tror han är sur för han inte fick mer mat. ;o))
Och så säger han något i stil med "tror hon att jag behöver banta eller?"
hehe
Fast igentligen har jag ingen aning. :o))
/Eva

5 A:

skriven

Jag tror han säger: Mumsibumsi vad gott det var med mat......=)

6 Carina:

skriven

- Nu jäklars är det slut, ingen idè att ni kommer och försöker få något av mig i allafall ha.ha :)

Vad annars säger en kaxig terrier ;)
Skulle tro att det är ungefär så vår raggsocka säger när hon talar med grannsakapet här hemma i allafalll.

7 Mia:

skriven

Jag tror han säger: Inte lönt att ni kommer hit, maten är slut!
Ska titta igenom dina inlägg bättre i morron em, är bara inne lite snabbt innan sängdags nu. *L*

8 Inger Maryissa:

skriven

Försökte komma på vad han säger...
Men så kul vovven ser ut...en riktig liten "trassel-sudd" ;-)
Så söt !

9 Toffs:

skriven

Så gör min också, fast han rusar upp i soffan, kastar ner alla kuddar och bökar som en gris, längsmed hela hörnsoffan på tio meter...och sen tillbaka...och pratar hela tiden...:-)

10 Thorelena:

skriven

good job please keep on the good work

Kommentera här: