Inga fler ursäkter

Jag var ju så duktig under hösten med mina power-walks men sen kom jul-och nyårshelgen och efter det har jag lyckats hitta ursäkt efter ursäkt för att INTE gå mina 3 svängar i veckan...
Men idag fanns det inte en enda giltig ursäkt kvar så nu åkte stavarna fram och det blev en runda i det fantastiska vintervädret. Och det är ju så skönt!!!
Nu ångrar jag att jag inte börjat tidigare, men bättre sent än aldrig. I morgon ska jag upp på vågen igen också så nu gäller det att hålla fast vid det här konceptet under våren.





1 Emma:

skriven

Jag måste bara säga att din blogg är jättefin och mysig. Jätte gulliga bilder på djuren i headern!

2 Christel:

skriven

Bra tänkt, jag är på... Det är så otroligt lätt att bli sittande (och skönt) men jag sitter mycket i jobbet och behöver röra på mig så nu är det dags JA :Q

3 Helen:

skriven

Så sant så. et finns inga ursäkter... men man lyckas oftast klämma fram en endå.
Ha de gott.

4 kats:

skriven

Det är så skönt att gå... och har man bara "klivit upp från soffan" så är ju halva steget gjort...bara det härliga kvar...promenaden;-))

5 Kaiaida:

skriven

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

Kommentera här: