Inför nattarbetet

I natt ska jag jobba och det innebär att jag måste förbereda mig lite och packa min väska extra noga.
Man vet aldrig hur natten kommer att bli när man jobbar inom psykiatrin, men blir det en lugn natt med sovande patienter så är det bra att vara garderad med lite läsning. Annars kan natten bli väldigt lång...
Så nu är jag garderad med både böcker och tidningar.

image893

image892
          

image894
1 Anna´h:

skriven

Hej hej !!
Böcker har man läst genom x antal vaken nätter !!
Tack & lov för det ...
Kan bli lite segt ibland dock !!
Ha´t gött & var rädd om dej

2 britten:

skriven

hoppas det blev lugna natten...sov så gott

3 My:

skriven

Får hoppas du får en lugn natt! Får ni sova oxå?

4 Victoria:

skriven

Tack så mkt för kommentaren =)

5 Lina:

skriven

Hoppas du får det bra, : ).

6 Christel:

skriven

Då får jag hoppas att natten blir lagom lugn.

7 Carina:

skriven

Jo, jag har också varit nattarbetare en gång i tiden, mycket pocketböcker blev det då (sulfatlukt i böckerna :/ och jägarexamen läste jag in natte tid på fabriken och fick hjälp av intresserade gubbs ;)

8 Nina på Johangården säger:

skriven

Jösses, hur lång natt har du?
: )

9 Alex:

skriven

Hoppas att det blir en lugn natt och att du får läsa lite!

10 Inga M:

skriven

Hmm, tidningen Moore tycker jag var ett intressant val av lektyr!

11 Steingunn:

skriven

Great site. Keep doing.

Kommentera här: