1 katrina:

skriven

OOh den låten är såå sköön!

2 Sus i dus:

skriven

Åh Simpley Red är ju hur underbar som helst!
Kanon!
/Sus

3 Pialotta:

skriven

* Den håller än.. min moster har alltid den kanalen på så där hör man en massa gamla godingar:-)

4 A:

skriven

Det var en rätt bra idé du kom med i min blogg;) Kram & sov gott...

5 Mia:

skriven

Nu har du hittat en riktig goding igen! *suckar och trånar*

6 Anna´h:

skriven

Vilka minnen som väcks till liv * rodnar nöjt * !!
Har gått igenom några TUFFA prövningar dom sista dagarna , den människan som står mej närmast
, min lilla underbara farfar har fått reda på att han har skelettcancer & detta har upptäckts så sent , så läkarna gav han högst en månad ...
Han e´den pappan jag aldrig hade , han e´den enda som har stöttat & trott på mej under alla år av missbruk , ätstörningar , behandlingshem & i det helvetet som jag växte upp i . Så blir det inte lättare av att släktingar redan har begravt honom , innan han har gått bort ...
Har ingen sund släktrelation precis !!
Har gått igenom helvetes alla portar p ga min misär till uppväxt , men det enda som höll mej flytande på ytan var lille farfar & nu lämnar han mej
..
Kram

Kommentera här: