I huvudet på Gynning

image793

Det här är en tjej som verkligen sätter myror i huvudet på mig.
Ena sekunden så otroligt ytlig och rent ut sagt jobbig för att i nästa sekund växla tilll någon som jag tror skulle kunna ta hela världen i famn.
Det var kul att se hennes program på Kanal 5 ikväll i alla fall.
Jag tror att jag kommer att sitta bänkad framför tv:n nästa vecka också.
Om inte annat för att få ordning på mina myror i skallen..... ;)
1 Carina:

skriven

Sjukt, jag fick ockå en massa myror i huvudet när jag titta på det.......driver de med oss eller finns det så ytliga och inkränkta människor ???Enligt dottern så är hennes bok väldigt bra, hon ville att jag skulle läsa den i jul, men det blev inte av.

2 A:

skriven

Jag har älskat henne sen första gången jag såg henne i Big Brother. När man följde henne så nära inpå såg man vilken fin människa hon är, hjärtegod. Tycker hon är fantastisk......Dessutom var boken hennes bra och vilket liv hon levat=O

3 Vaniljis:

skriven

Missade det. Hörde min dotter satt och kommenterade högt. Får kolla nästa vecka. :) Kram

4 Annsingen:

skriven

Hahaha jo de är en kul tjej på ett underligt sätt..

5 Carina:

skriven

Du är som mig, kan inte heller bestämma
mig för vad jag tycker om henne.
Men man måste nog iaf säga att hon
är otroligt naturlig på alla sätt och vis!
Kramkram Carina

6 Sofia:

skriven

Såg inte hela programmet men det jag såg tycker jag var oväntat bra och underhållande :)

7 ida:

skriven

jag tyckte programmet va stört roligt :D hehe..

Kommentera här: