1 Åsa.S:

skriven

Denna låten var alltid "sista låten" under mina singelår efter skilsmässan... hihi
Då man var ute varje barnledig helg och festade, det var tider det...
Ha en fin dag!

2 Annsingen:

skriven

Vad mysigt! Blev kakan bra?

3 Anonym:

skriven

Vad kul! :)Den låten är förresten kanon!

4 Anna-Carin:s kafferep:

skriven

Filmen är bra och låten är underbar...Videon var helt kanon.
Ha en bra dag//Anna-Carin

5 Amanda:

skriven

usch hemsk video!

6 b3lla:

skriven

Hej jag undrar om du skulle vilja fixa min blogg design ? Din blogg var värkligen jätte fin och jag vet inte hur man gör med design.Skulle vara jätte snällt om du ville hjälpa mig.kram isabell

7 Sandra:

skriven

älskar den här låten, en underbar klassiker !

8 Knutmette:

skriven

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

Kommentera här: