Husses älskling

När vi äter, jag och A, så borde det ju räcka med att duka för två vid matbordet men det verkar som om det snart blir en tallrik till vid bordet...
När vi, eller rättare sagt jag, tog hem vår 4:e katt så var det vissa protester från A, men efter viss övertalning så gav han med sig. Nu är denna 4:e kisse helt klart husses älskligt och så fruktansvärt bortskämd!!!
Så fort A sätter sig och ska äta så kommer kissen springande och sätter sig bredvid A på kökssoffan och sen delar dom på det som A har på sin tallrik.
Dom är så fruktansvärt söta tillsammans så jag har inte hjärta att protestera....


image810
1 Carina:

skriven

Vilken söt katt.
Det är lite lika som hos oss då, så fort M tar en kaffekopp eller något ätbart så har han en med bedjande blickar invid sig.

2 Eva:

skriven

Åh vad mysigt! :o))
Jättesöt katt också.

Ha en fin dag!
/Eva

3 Pialotta:

skriven

Det är något visst med kattor.. förstår dig:-)
Vilka dju.. alldeles egna kynnen har de.
Nu finns myskomannen på Kafferasten:-)
Ha de gott denna fredag Kram

4 Think Twice:

skriven

Man ska aldrig ge upp....ett NEJ...kan alltid vändas til ett JA...
*söt kisse*
/Ha en trevlig helg!

5 Inger Maryissa:

skriven

Vad gulligt !
Och ja, det är inte svårt att skämma bort kissar, för de är ju så oemotståndliga...
Kram

6 Maja:

skriven

haha så gulligt :)

7 Linda:

skriven

Vilken söt katt du har där...
Riktig mysig!

8 Åsa.S:

skriven

Vilken söt! Det är lätt gjort att skämma bort en katt

9 Maria:

skriven

Vilken snygging!

10 sabajna:

skriven

Fan och jag får inte ens ha en katt här hemma :P
orättvist! ;)

11 Cajsa:

skriven

Klart kissen ska sitta vid bordet.
Kingston får egen stol, egen tallrik, servett och hela tjoflängen. =D

12 Lena Lindgren:

skriven

Var bor du? Jag och mina barn bor i Rågsved Stockholm. Vi har en kattflicka som fick ungar för 2 år sedan. Vi fick en kopia av din bortskämda kattpojke. Han kan ligga så kul. Jamar inte som de andra katterna vi har. Han kommer och går, man säger nåt gulligt till honom och han bara kastar sej och rullar på golvet. Han brukar ligga raklång på mage så man ser dom söta rosa trampdynorna på baktassarna.Han blir så bortskämd han med. Jesper heter han.

Svar: Jag bor utanför Sundsvall.
ejmis

Kommentera här: