Hur?

Idag är det arbetsdag igen...idag ska jag verkligen försöka känna efter...är jag redo för att söka mig vidare...är det bästa för mig att stanna kvar och kämpa vidare...är det en tillfällig formsvacka...tankarna snurrar...


1 Pialotta:

skriven

Det kan ställa till det i hjärkontoret emellanåt.. aldrig lätt att ta beslut..
Hoppas du väljer rätt nu då:-)
*Kram o ha en vacker dag trots allt:-)

2 Gabbi:

skriven

Lycka till!!
ha en fin dag!

3 Maria:

skriven

Hoppas det löser sig för det.
Ha en bra dag.

4 Åsa.S:

skriven

Hoppas det blir bra, vilket du än bestämmer dig för!
Ha det gott, KRAM!

5 Carina:

skriven

Såna där frågor är ju så
himla svåra, gäller att sätta
+ mot - och sen tänka till.
Kramkram Carina

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Inte lätt att veta alla gånger.. .hoppas det löser sig!

7 Nilla:

skriven

Ibland funderar man för mycket...Du vet nog innerst inne ..ha en jättebra dag.Själv jobbar jag till 19...puu

8 Helen:

skriven

Hmm det är inte lätt, men hur är det med dina arbetskamrater, trivs du med dem? vet du hur de är på det andra stället?
För mig är det mkt viktigt iaf men håller med dog om att det behövs lite nytt efter några år.
Själv trivs jag som fisken i vattnet, tack o lov.
Lycka till med ditt val, det blir säkert bra.
Ha de gott

9 My:

skriven

Kan ge mycket att byta med jämna mellanrum, efter ett tag på samma ställe utvecklas man inte så mycket...Samtidigt, trivs man kanonbra med både arbetsuppgifter och kamrater, ja då stannar man förståss..

10 britten:

skriven

just i januari så känns det ofta så där att man har behov av att förnya sig på vissa plan.

hoppas att du finner harmoni i det beslut du väljer.

Ha en trevlig helg...

11 Mia:

skriven

Vad jobbigt att inte veta, att inte vara säker men du är så klok så du kommer säkert fram till ett, för dig, rätt beslut. Lycka till! :-)

12 Carina:

skriven

Spännande att höra hur du funderat idag.
Själv så har jag bytt arbetsplats ett par gånger inom vården frivilligt, sista gången så blev vi undanskuffade, ett väl inarbetat gäng från en avdeling för dementa ofta med en psykikisksjudom i grunden eller väldigt utagerande.
Vi var ett bra team och fick även höra det ofta upp ifrån. Men vid en omorganisation så blev det övertalighet på området och vi blev splittrade, jag tog det hårt och var väldigt uppgiven efter det.
Blev erbjuden hemtjänsten som jag aldrig riktigt varit intresserad av, men vem bryr sig, tänkte jag bara :/
Men så ringer chefen om en tjänst där dagverksamheten var med i och det kändes som en liten utmaning.
Nu känner jag att det här byter jag inte bort så lätt om det inte det en tjänst med anhörigstödet då som jag går och nosar på.

13 Maria:

skriven

Svettigt var det att shoppa kan jag säja.

14 A:

skriven

Hoppas du kommer fram till en lösning på det =) Inte kul att gå och grubbla. Ha det gott vännen. Kram

15 Helena:

skriven

Det är visst en deppig januari.

16 Helena:

skriven

Det är så ibland att tankarna om livet tränger sig på. Det är ibland svårt vet att veta vad som är vad. Varför man känner sig som man gör. DÅ ska man ge sig tid och våga tänka efter.

17 Åsa.S:

skriven

Svar: Du trodde det va? ;)

18 Maria:

skriven

Nja stödehuset är väl inte världens bästa ställe att simma på, en liten bassäng. Sedan finns det gym där men det är ett tag sedan jag var där så jag vet inte om dom fått några nya maskiner. Er hall har jag inte varit till men den är väl bra efter vad jag hört. Här i Stöde är det lite knäppa öppen tider bara.

19 Think Twice:

skriven

Man vet vad man har, och man vet aldrig vad man får!
Svåra beslut att ta, hoppas att vad du än väljer att det går din väg!

20 Nilla:

skriven

Svar: Nu har jag kommit hem ,rastat hunden utfodrat ungarna så nu ska jag städa i burarna åt smådjuren sen ska jag dö framför datorn och kolla runt lite..Du då ? Ha en bra kväll

21 Vaniljis:

skriven

Vilket dilemma! Finns det ingen chans att du skulle kunna fixa tjänstledigt från den tjänsten du har idag och sedan pröva en tid på ny plats..?

22 Alex:

skriven

Hoppas att du kommer fram till vad du vill...det är jättesvårt, jag vet!

Kommentera här: