Hur tänker män?!

Ibland förundras jag över hur olika män och kvinnor kan hantera och tänka i olika situationer...uttrycker "kvinnor är från venus och män är från mars" känns helt plötsligt mycket passande...idag uppstog en situation här hemma där vi verkligen hade olika tankar kring hur en situation skulle hanteras...det löste sig till slut men varför ska det bli tjaffs om en småsak bara för att man inte kan kommunicera med varandra...känner någon igen sig??

image874
1 C,:

skriven

Känner igen mig i de du säger!

2 Nilla:

skriven

oh yes det är väldigt välbekant....och ibland kan man ju undra hur en och samma sak kan bli i två helt olika verisoner

3 Carina:

skriven

Nähh vadå??
Skojar du ;)

4 Brolle:

skriven

jag är själv man och jag vet att vi inte tänker!

http://brunettbrolle.blogg.se/

5 sanne:

skriven

Ha en trevlig kväll =)

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det är som i bland när man exempelvis sitter och åker bil, så kan jag ju säga: Det skulle va gott med lite kaffe! Då menar jag stanna jag vill ha kaffe, men detta uppfattar ju inte älsklingen utan kör vidare! Ska man få något i magen måste man säga: Stanna jag vill ha kaffe! Hehehehe... Men nu har min älskling äntligen lärt sig! Det har tagit 13 år! =)

/Sus

7 Helena:

skriven

Jag håller med, ibland har jag funderat på om det är enklare att vara lesbisk :0) Eller de bråkar de med?
Kram.

8 Eva:

skriven

haha
Jag känner väl igen det där! :o))
Så är det nog för dom flesta skulle jag tro.
/Eva

9 My:

skriven

Oooyes...ständigt problem hos oss!

10 Pia:

skriven

känner någon igen sig?? du är för rolig :)

11 Business:

skriven

Very informative. Great site. Really professional.

Kommentera här: