Helghandla

Jobbar till 21.00 sen ska jag iväg och helghandla.
I morgon är det mat-och spelkväll hos oss med våra vänner M & S.
Jag kommer att pröva två för mig helt nya recept som jag hittat hos blogg-vänner  =)
Berättar sen vad det blir för gott!

1 Annsingen:

skriven

Maten var kalasgod kan jag säga:))

2 Christel:

skriven

Har jobbat som f-n med en länk till din sida och sk breeders lopp i trav. Men inget fungerade... Men om du läser mitt blogginlägg så är det faktiskt dig som jag menar..
Kommer att jobba på det här med länkar...

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Vad trevligt att ha sådan kväll! Jag längtar att få höra vilket recpt det blir!
/Sus

4 Carina:

skriven

En lång dag för dig.
Åka och storhandla efter 21.00 och har jobbat före.
Varit lite extra i hjärnkontoret också misstänker jag med de tankar du haft och som vi hållt tummarna för.
Nu är man lite nyfiken ska du tro ;)

5 Olavtiril:

skriven

Incredible site!

Kommentera här: