Fullt upp

Just nu sitter jag på jobbet men här blir jag inte länge till, jag jobbade ju igår fast jag var ledig så det tar jag igen idag. Resten av dagen kommer att gå i mystery-shoppingens tecken, jag ska göra 3 sådana uppdrag idag.
Sen ska jag hinna med dagens absoluta höjdpunkt också, jag ska hem till min kompis A-C och fika    =)

Vad ska ni pyssla med idag?

1 nilla:

skriven

fniss ja..faktiskt så gör jag det..det är bara det som hjälper...svar på inlägg..jag ska jobba till 19,00 usch..7-19 man blir seg

2 Mickan:

skriven

Hmm jag ska till skolan och s¨å ska jag träna och så ska jag kklätra och sen ska jag plugga !!!
:D

3 Gabbi:

skriven

Här blir det te att ta hand om ledbruten kropp..
ha det gott

4 Pialotta:

skriven

Här doftar inte direkt hallon utan snarare Lacknafta o målarfärg, så du vet vad jag hittar på:-) Självförvållat, men det är så förbenat jobbigt då man är mitt i det.
ha de kul..*Kram

5 Elin:

skriven

Vi drar igång en ny tävling.
Jag känner mig extra generös idag.
Denna vecka har du chans att vinna ett smycket från Kyss Johanna. Allt du behöver göra är länka till denna tävling och skriva en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna.
Vinnaren får självklart komma med önskemål om vilket smycke hon/han önskar.

6 britten:

skriven

solen skiner jagtänkte mig en långprommis med lilla vovv sen en sväng på stan fika med kompis och se om jag hittar jeans...

ha en bara dag du..

7 A:

skriven

Hej på dej idag =) Kan väl inte precis säga godmorgon=/. Försov mig duktigt idag....Jobb som gäller för mig i eftermiddag=(. Ha en fin dag,Kram

8 My:

skriven

Låter som en skön dag!
Har gjort tenta, så jag är rätt mör...men nu firar jag! :)

9 Pesan:

skriven

glöm inte att Tävling pågår....

10 Carina:

skriven

Just ingenting förutom att försöka
pigga på mig!
Läser och ser på tv mest!
Kram Carina

11 ida:

skriven

tar det lugn bara, lite huvudvärk å sånt så det blir en heeel lugnt dag :)

12 toova:

skriven

god den "mackan" såg ut:P

13 olivia:

skriven

snygg blogg du har :)! plus att mackan såg god ut, haha

14 Lillatanta:

skriven

I dag har jag jagat änglatofflor (dammtussar) och varit ute med hunden,lerigt men tänka sej en blå himmel

15 kicki:

skriven

Har sprungit på rea idag med min syster och ikväll skall gubben och jag på Rierdance..
kramen på dej från kicki

16 zabina:

skriven

Jag har legat hemma i skukans tecken. Ucsh.
Mysigt att fika med sin vän va? :) Skulle också behöva det!

17 Honey, I stole your jumper:

skriven

det blir fest ikväll! =)

18 evans:

skriven

Idag har jag sprungit som en galning mellan lektioner och nu är det tvätt som gäller. En tråkig dag, med andra ord, men i morgon är det ledigt! Hoppas att det gick bra med mystery-shoppingen. Det verkar oerhört spännande!

19 Maria:

skriven

Har sovit som en gris men behövde nog det. Sedan har jag försökt göra lite nytta här hemma men bara lite har det blivit.

Kommentera här: