Full fart!

Det finns klara fördelar med att vara uppe på morgonen, och speciellt om man har en bra dag och är pigg, för då hinner man med en massa saker på förmiddagen.

Idag har jag gjort följande redan.

* Utfodrat och gjort rent till ALLA djur.
* Ätit frukost
* Kört häst
* Tvättat en maskin tvätt
* Tagit reda på tvätten som var torr på torkställningen
* Duschat en av hundarna vars bak var full i bajs =/
* Dammsugat och torkat golven på nedervåningen
* Läst mina mail och uppdateringar i Facebook

                                         image819 image820
 
Nu känner jag att jag med gott samvete kan ta det rätt lungt resten av dagen =)

Jag har planer på att

* Dammsuga och torka golven på övervåningen
* Ta en promenad i det fantastiska vädret
* Tvätta två maskiner tvätt till

Men först ska jag gå en runda i blogg-världen =)
1 annebelle:

skriven

Åh, imponerande start på dagen. Särskilt det där med att ha kört häst lät härligt. Har varit effektiv hela lördagen men tagit det lugnt än så länge i dag. Men nu ska det bli ändring. :D

2 Självaste Pesan:

skriven

åh tack... visst är det underbart :)

3 Självaste Pesan:

skriven

NÄR HAR DU STIGIT UPP?????

4 Självaste Pesan:

skriven

phu... vilken hurtbulle du e :)

5 J:

skriven

jag hittade din blogg för ungefär en vecka sen, å jag älskar den! :) jag tänkte bara fråga vart du får alla seriebildenra från? Ha en bra dag!

6 Linda:

skriven

Jösses vilken effektivitet!

7 J:

skriven

okej tack, då ska jag börja leta :)

8 annebelle:

skriven

This is England var precis så bra som jag trodde. Bär den inom mig i dag och tänker på den. Den är stark.

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh vad du fejar och donar! Men det är ju något som måste göras förr eller senare! =)
/Sus

10 Helena:

skriven

oj, oj man får ju riktigt dålig samvete. Jag har bara ätit frukost och lagt in en tvätt i maskinen. Lägga in är ju inte så svårt....

11 Anonym:

skriven

Attans vilken energi knippe du är idag...kan du inten skicka över lite till mig också ;)

12 Åsa.S:

skriven

Herre gud människa! Jag blir ju trött bara jag läser om det... Ha det gott!!

13 Mia:

skriven

Oj, vad du har varit/är flitig! Tror jag ska sätta mig och skämmas... ;-)

Kommentera här: