Frestad

Jag blir frestad av mycket nu...idag blev helt plötsligt suget efter semlor stort...jag gillar både "vanliga" och wienersemlor...

Tycker du om semlor??


1 Sus i dus:

skriven

Jag älskar semlor, men för mig är det nu min 4:e dag på Viktväktar dieten och det går verkligen bra! Jag går ju inte dit utan jag kör hemma själv!

Grannen kom med fikabröd men det var bara älsklingen som tog... Hehehe... Känner mig duktig och inte ens sugen!

/Sus

2 Alex:

skriven

Om jag gör...men det blir inga semlor för mig just nu.

Det var ingen smakskillnad vad vi märkte på nudlarna, men vi äter å andra sidan aldrig vit pasta längre. Kan tänka mig att det märks mer om man äter dem naturella, nu badade de ju i kryddor.

3 Ulla:

skriven

Jag ÄLSKAR semlor, men de får allt vänta till februari innan jag hugger in i dem.

4 Carina:

skriven

Semlor är gott men inte ännu.....fast just nu smakar glass bäst till min ömmnade hals.

5 Helena:

skriven

jag älskar semlot men behärskar mig fortfarande... får se hur länge jag lyckas

6 Sofia:

skriven

Älskar semlor! Åt årets första häromdan - en saffranssemla :)

Kommentera här: