Favorit i repris

Den här tokiga vovven har jag tittat på MÅNGA gånger =)



1 F:

skriven

Ha, ha, lite bristande kroppsuppfattning, eller?

2 Carina:

skriven

Stackarn :)
Du kanske har någon diagnos på honom ?

3 annebelle:

skriven

HAHA, den är sanslöst rolig!

4 Anna´h:

skriven

Ha ha ha !!

5 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja recepten är från kompisar och tjejträffar bland annat! De finns här hemma dokumenterade i en fin receptbok! =)

Jag har många fler recept... De kommer! =)
/Sus

6 Inger Maryissa:

skriven

Men vilken tokig vovve, bråkar med sig själv...;-)
Det var jätte-kul....jag skrattar hejdlöst.
Tack för det.
Kram

7 Mia:

skriven

Det där är definitivt en av mina favoritfilmer, jag skrattar så jag kiknar varje gång! *S*

8 Sanderveronica:

skriven

I really enjoyed my visit. A great site

Kommentera här: