En sliten Bayswater

Hittade ett test hos Mamsen.

Här är mitt resultat:

DU ÄR EN SLITEN BAYSWATER I OAK FRÅN MULBERRY

Trygg och praktisk, grattis - du är en sliten Bayswater från Mulberry. Antagligen i färgen oak. Dig kan man lita på, du avslöjar aldrig en hemlighet och är den bästa vännen man kan ha eftersom du håller år ut och år in. Du matchar till allt och smälter in i vilka kretsar som helst. Positiv och glad, nära till skratt. Yta är inte så viktigt för dig, men kvalitet är något du värdesätter - och gärna lägger lite extra pengar på.


Det resultatet tar jag som en komplimang  =)

Vill du också göra testet så klicka här.

image800
1 A:

skriven

Den blev jag med=)Stämmer bra på mig. Orkade bara inte lägga in det i bloggen... Kram

2 Carina:

skriven

Här är en till slitvarg som kör den naturliga looken ;)

3 Gabbi:

skriven

Va kul att det stämde på dig! Jag blev en svart chanel 2.55, tja, jag vet inte..

Kommentera här: