En hästsko för tur

Den nya tjänsten jag sökt är på en helt nystartad avdelning.
Idag var jag där och tittade på lokalerna.
Det är var så fint och fräscht överallt och deras arbetsmodell känns helt rätt för mig.
Jag behöver en himla massa tur nu...
Man säger att hästskor betyder tur...jag hänger upp en här för att få lite "hjälp på traven".



1 Carina:

skriven

Vore jag nära dig irl hade jag
sparkat dig i röööva, en sån lyckospark du vet :-)

2 Lizaloop:

skriven

Klart att du ska ha en massa tur!!!
Jag ska skicka en turspark jag med :0)

3 Åsa.S:

skriven

Hoppas du får tjänsten nu då... jag håller tummarna!

4 Mia:

skriven

Vad fyndig du är..."på TRAVEN"...travhäst...jag menar...äsch, glöm det! ;-)
Men jag håller tummarna fortfarande!

5 Marie:

skriven

Tack för gratulationen!

Kul att du har varit inne hos mig på min blogg!
Nu är jag nog tillbaks igen efter ett uppehåll från bloggen. Jag skall iallafall försöka att göra ett inlägg varje dag!
Ha en skön tordagskväll!

Kramar från Marie

6 A:

skriven

Jag håller tummar och tår för dig vännen. Hoppas det för tur med sig med hästskon. Kram...

7 Pia:

skriven

så klart hästskon bringar tur den hänger ju åt rätt håll :)

8 Carina:

skriven

Så spännande, så ni blir en helt ny grupp allihopa som börjar nu eller ?
Tummar, tår och sparkar från mig ;)

9 Inger Maryissa:

skriven

Håller tummarna hårt att du får den nya tjänsten.
Kram

10 Nina på Johangården säger:

skriven

Håller tummarna!!!

11 Vaniljis:

skriven

Jag håller tummarna hårt för dig, gumman. Kraaaam

12 Alex:

skriven

Jag håller oxå tummarna, hoppas att du får tjänsten!

13 Anna´h:

skriven

Håller både tummar & tår & ett extra stark tag om dammsugaren för din skull !!
SJÄLVKLART så mailar jag över lösenordet till dej , när jag skyddar min blogg !
Hoppas du får en fin helg

14 My:

skriven

Hoppas du får den, kul med nytt jobb och nya utmaningar!

15 Augustsolveig:

skriven

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

Kommentera här: