En ängel

Idag fick jag ett mail från en av mina manliga arbetskamrater  =)

"Himlen har sänt en ängel.
Himlen ville inte ha henne, därför har de sänt henne till mig.
Men jag vill heller inte ha henne, därför sänder jag henne till dig."

image780



1 Helena:

skriven

Den fick jag av Pialotta till jul på mailen.
Ha det gott.

2 Carina:

skriven

Nästan så jag tar illa upp :/
Hon är väl mjuk och go...eller ;)

3 Mizca Rödebäck:

skriven

Hahaahah =)

4 Mizca Rödebäck:

skriven

Först trodde jag det var nåt kärleksbrev från din manliga arbetskamrat.. hahah.

5 Christel:

skriven

Har fått samma, visst blir man lite blank i ögonen för denna givmildhet...

6 My:

skriven

Snygga strumpor!!

7 Nina på Johangården säger:

skriven

Tja, änglar måste ju få se olika ut precis som vi människor. Så detta är helt säkert en naken ängel... *fnissar lite*

8 Åsa.S:

skriven

Hahahhaa... snälla,snälla, snälla. KAN jag inte få låna den av dej och ha som kvällsängel i min blogg i kväll?

9 annebelle:

skriven

Hon var väl söt! Fina strumpor och allt. :-)

10 Ulla:

skriven

*Gapskratt* Hon var väl någonting att hänga i granen.

11 Markmerete:

skriven

Nice site, cool background. toni.

Kommentera här: