Det nya livet

image740


Jul-och nyårshelgen har i år, som alla tidigare år, varit en katastrof när det gäller nyttig mat och motion, men på måndag är det dags för mig att köra igång på allvar igen.
Fick ju min nya våg också och jag har prövat den och den underbara lilla saken var så vänlig att väga 2 kilo mer än min gamla ,så helt plötsligt är jag uppe på nästan samma vikt där jag startade!!!   =(
Men nu får jag tänka nytt år och nya tag.
Det blir GI-tänk och stavgång som gäller, skulle behöva köpa nya bra skor, får leta på botten av plånboken och se om det går att skrapa fram några pengar...december månad har en förmåga att tömma reserverna...
Eller ska jag strunta i skorna och satsa på detta träningsredskap??    ;)

image741
1 A:

skriven

Ooopps....Kanske hade varit något att satsa på =D. Jag behöver också bli lite nyttigare men det är ju sååå jobbigt=) Ha en fin dag.

2 Vaniljis:

skriven

Ha ha...kanske ngt för mig som är singel..;)

3 Mia:

skriven

En makalös manick! ;-) Men jag undrar om inte skorna är billigare??

4 Anna´h:

skriven

Tänk vad kul
träningen kunde bli , jag skulle nog till och med kunna bli " träningsnarkoman " .. Hmm !
Hade oxå tänkt mej GI - mat ,sluta röka , bannlysa götteskålen , men det sket sej redan första dagen !!
Hoppas du har en fin dag på jobbet

5 Åsa.S:

skriven

Hahaha, tänk vad du skulle trampa ;)

6 kitty:

skriven

träningscykel is the shiit =) hihih

7 Helena:

skriven

Jag bara skrattar här i soffan. Cykelmaskin eller skor varför inte båda så får du kul!

8 Christel:

skriven

Det gäller ju att prioritera...fniss

9 Kristina:

skriven

HAHA, vilken bild!
Du behöver egentligen inte köra med GI. Ät efter tallriksmodellen, strunta i sötsakerna och.. behärska dig lite under helgen ;D!
Om det är snö där du bor, så är det bättre om du köper skor i februari..
Lycka till =)

10 Pia:

skriven

Härligt, då fick jag skratta lite idag tack för den :)

11 F:

skriven

Med rätt morot ökar motivationen!

12 Mimi:

skriven

Ge inte upp nu!!!
Jag börjar smått på måndag jag med. Min mage har en stooor bilring :-)

13 Carina:

skriven

Säger som Mia
- Vilken manick
Fast jag tror det finns en massa ställnigar du kan göra i lagg med gubben som är energi krävande också ;)
( Om han orkar)

14 Alex:

skriven

Här är en till som kör igång efter nyår...jag har tappat 16 kilo under hösten, men haft grym godisfrossa nu under julhelgerna och gått upp lite. Men nu är det dax att ta tag i det igen!

15 Thomasmathilde:

skriven

Your website is extremely interesting

Kommentera här: