Dags för mat

Nu är det dags att slita sig från bloggen en stund, hundarna ska få mat och det är mycket viktigt speciellt för vår 55-kilos-klump...en hungrig mastiff är en galen mastiff...

image805
1 Lexie:

skriven

vilken läskig bild :P

2 ida:

skriven

hjälp jag blir rädd för hunden! hahaha

3 Christel:

skriven

Vilken bjässe. Fortsätt mata honom så han håller sig på gott mod. Det hade jag gjort, fast så rädd blir jag inte då jag träffat på flera riktigt mysiga massar

4 My:

skriven

Läskig vovve! Hua!

5 sofie:

skriven

usch, vilken bild! haha, skrämmande:P

6 Gabbi:

skriven

Hahha..bäst att du matar på!!
;)
Ha en fin kväll

7 joacim:

skriven

Vilket U N D E R B A R T foto...

8 Carina:

skriven

Uhha. vilken köttkvarn :0
Min raggsocka har blivit hur mammig som helst de här dagarna jag varit sjuk följer mig som en skugga, vill knappt följa husse på promenadm :/

9 britten:

skriven

Oj då , bäst att inte låta den vovven vänta på mat typ..

10 Inger Maryissa:

skriven

Oj, är det så din vovve ser ut ;-)
Vet inte om jag skulle våga mata honom ;-)

11 Alex:

skriven

Hjälp, vilken bild!!!!! *S*

12 Steinarmelisa:

skriven

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

Kommentera här: