Dagens bästa

Img1EB103DA.jpg

Junitjej gav mig i uppdrag att ta och lägga in ett foto på det som varit dagens bästa.
Bilden är tagen med mobilen och är därför inte så bra. För er som inte har en aning om vad det är ni ser så kan jag berätta att det är rumpan på en häst. Bilden är tagen när vi var på träningsrunda med hästarna idag.
1 Ida:

skriven

Jag tycker verligen om din header. Har du gjort din själv? Tagit fotona själv också?

2 Junitjej:

skriven

Vad kul att du gjorde fotouppdraget! Du har lyckats kanonbra! Vad mycket snö ni har! Hittills har vi haft snö en dag.

3 Marra:

skriven

Vilket fint kort :)

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Vilken härlig bild! Det var ett kul uppdrag!
/Sus

5 Lexie:

skriven

Galet mkt snö, vad jobbigt :)

6 Lexie:

skriven

svar: då är det ju en annan sak :D

7 Benita:

skriven

Härligt att bara ändå kunna åka ut med en häst.
Själv tycker jag dem djuren är förstora :D

8 Evans:

skriven

Åh, det ser helt underbart ut! Nu saknar jag mitt gamla hästliv :/

9 Mia:

skriven

Det ser hur mysigt ut som helst, juuuu...:-)

10 Cajsa:

skriven

Vad härligt!

Det var ingen som bloggar, men som läser. Hon brukar kommentera min o syrrans blogg, Anne. =)

11 ameli&emelie:

skriven

vad härligt det ser ut! :)

12 josephine:

skriven

åh, det ser super härligt ut!

13 Ulla:

skriven

Hästar är mysigt! Kan tro att det är roligt att träna häst.

14 Anna´h:

skriven

Vad mysigt !!
Längtar så efter att ta en liten tur på hästryggen igen , alldeles på tok för länge sedan nu !!
Brukar ni " tolka " efter hästarna
??
Ha en skön kväll

15 Nilla:

skriven

Jättekul! Det hade jag velat göra. Ha det bra.

16 Akselelin:

skriven

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Kommentera här: