Bloggkoll.com

Jag fick tipset av Linda  om att man kan lägga in alla sina favoritbloggar hos bloggkoll.com
Då kan man med en enda inloggning se vilka av "favoriterna" som gjort inlägg sedan man sist tittade in hos dom.
Det kan nog spara en hel del tid för det är ju inte alla dagar som det uppdateras lika ofta som man tittar in....
Är man bloggberoende så är man  ;)


1 sari:

skriven

Jag gårin och läser hos de flesta & lämnar några ord! Jag tycker att det är fritt att tycka & Tänka men inte så att någon mår dåligt av det..
Ha det bra

2 stine:

skriven

smart

3 A:

skriven

Jag har tänkt på det , men det stora nöjet för mig är ju att bläddra runt och kolla läget.... Tror det förstör lite av nöjet för mig =)

4 evans:

skriven

Smart, men jag känner nog som A här ovanför. Ha en fin kväll!

5 Lena:

skriven

Det känns faktiskt bättre än jag trodde de skulle göra. Det var lite knepig känsla när han var hit och hämtade sina möbler men efter det så har det gått bra. Vi har bättre relation till varandra nu än vi hade sista halvåret..

6 Nilla:

skriven

Hej på dej.
Mina måsten hänger kvar..några är färdiga.Hästen klar blev en härlig tur i skogen.Men gardiner och massa annat skit finns kvar blä..ha en bra kväll

7 Borthy:

skriven

Ja gillar också att blogga runt, hoppas att någon skrivit något trevligt! Alltså som A här ovan.

8 Inga M:

skriven

Det låter som en bra idé. Jag måste gå in och testa.

9 Soffie:

skriven

Det lät som en bra grej tycker jag.Ha en bra kväll!!

10 Mia:

skriven

Mmm, det sparar nog tid, så i det avseendet kanske det är bra men jag har ju gott om tid ;-)

11 Nina på Johangården säger:

skriven

Aha... det kan vara en idé... att se vilka som skrivit och inte rusa runt till alla. Spar tid, till mig som letar mer tid till mitt dygn.

12 annebelle:

skriven

Vilken bra idé! Ska kolla in det. :-) Hoppas det är bra med ryggen...

13 Anna´h:

skriven

Vad smart !!!!
Super bra juh , sparar ju hur mö tid som helst !!
God - natt - kram

14 Inger Maryissa:

skriven

Tack för tipset.
Själv använder jag min RSS-läsare som talar om vilka bloggar som har uppdaterats.
Kram

Kommentera här: