Äntligen!!!

Äntligen har Telia varit här och lagat kabeln  =)

Nu har jag MASSOR att läsa hos mina favoriter.

Vad kul förresten att så många tittat in fast det varit noll uppdateringar dom senaste dagarna, det gör mig jätteglad!

Nu är det full gas på bloggandet som gäller!!!


 

1 Elin:

skriven

åh det är min favorit.... men ingen verkar gilla den... tror den passar bra tll min vita päls och vårt vinterbröllop

2 Anna´h:

skriven

Gött att du e´tebax i bloggträslet * ler * !!
Det e´inte överskottsenergi utan mer kraftig damp jag lider av , säger alla i min närhet . Nu ska det bli smarrig kycklinggryta med underbara svärmor & sedan lite tv , innan John Blund kommer & tar mej !!
Kram kram

3 Åsa.S:

skriven

kul at du är "på banan" igen!

4 Mia:

skriven

Så skönt att du är tillbaka!

5 Christel:

skriven

Kul att du är tillbaks i cybervärlden

6 Helena:

skriven

Hej svejs, kul att telia gör nåt rätt i alla fall med tanke på allt skäll de har fått de sista dagarna

7 Marie:

skriven

Kul att dig tillbaka!
Jag har saknat dig!
=)

Ha en jättetrevlig kväll!
Kram kram

8 kicki:

skriven

Jag kan riktigt se dej med håret på ända och svetten lackandes när du skall hinna läsa allas blggar...ja det har verkligen blivit ett gift detta bloggande..
Jag har lite älggryta kvar...till mej imorgon, haha..
kramen på dej från kicki

9 Cassie:

skriven

Svar. Ja, det är intressant! :)

Shit va fin blogg du har, gjort headers o de i photoshop?

10 Ulla:

skriven

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad

11 Asbjornsigrid:

skriven

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

Kommentera här: