Åh nej!!

Jag börjar 7.00 i morgon igen och jag var helt övertygad om att A skulle jobba natt i morgon vilket skulle innebära att jag kunde lämna över arbetet med djuren i morgon bitti till honom, men nu berättar han att han också börjar 7.00 i morgon vilket innebär att jag måste upp 04.20 i morgon bitti!!!
Just nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv....
Det finns bara en sak att göra nu och det är att hoppa i säng och vänta på John Blund.

image827
1 A:

skriven

Nämen oj, vilken otur..... Hoppas du kommer upp. Kram & go´natt...

2 Carina:

skriven

Blähh :/
Hoppas du somnar på stört.

3 Åsa.S:

skriven

Det lät inget kul... sov så gott!

4 Madeleine:

skriven

fy va jobbigt, själv börjar jag inte förens 12=)

Godnatt, sov sött!=)

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Aj då, så tidigt. Bums i säng och godnatt på dig!

6 Michelle:

skriven

fy så jobbigt! Jag lider me dig :/

7 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Nej vad jobbigt! Verkar tufft att sköta djur och jobb samtidigt!
/Sus

8 Vaniljis:

skriven

Stackars dig, då är du uppe nu då. Jag brukar ju också gå upp tidigt men jag har ju inget jag behöver göra direkt på morgonen... ;) Kram

9 A:

skriven

God morgon vännen.... Hoppas du kom upp som du skulle=) Ha det gott.Kram

10 Mia:

skriven

Okristligt tidigt....huvva!!!

11 Marie:

skriven

vilken himla söt bild!
Jag lånar gärna den!
Kram
Jag önskar dig en trevlig tisdagskväll!
Ha det gott!
Kram kram Marie

12 Nicklasgunn:

skriven

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Kommentera här: