Vad kan jag ha glömt??



Jag tror att allt är klart inför A:s 50-års dag i morgon.
Det finns mat, dryck, fika, presenter, nya kläder, vi är nyklippta, jag har nytt nagellack, kameran ska laddas i kväll, det är nystädat...vad kan jag ha glömt...något är det helt säkert men det lär jag väl bli varse om i morgon...

BloggRegistret.se
1 A:

skriven

Hej. Jag köpte tre böcker om aspergers syndrom =) "Nördsyndromet", "Jag är ändå jag" och "aspergers syndrom, universum och allt annat" heter dem.

2 Carina:

skriven

Allt är som det ska om man inte själv påtalar vad man har glömt ;)
Hoppas ni får en trevlig 50års dag...ni väntar väl inte några fula gubbar i natt väl :/

3 Gabbi:

skriven

Haha...vankas det fest?
God morgon förresten
Ga en underbar onsdag!
Kramen

4 synne:

skriven

God morgon.
Har du glömt något så får det stå sin pröve som vi säger i Norge. Det går nog bra. Håller tummarna för att det blir en jättefest med nöjda deltagare.
Tack för din mail föresten.
Ha en bra dag idag nu.
Kram Synne :D

5 Mia:

skriven

I så fall är det nog inget viktigt, du verkar ha koll på allt... :-)

6 A:

skriven

God morgon =) Hoppas det blir en fin dag för dig och gubben =) Kram

7 Ulla:

skriven

Jag kan inte tro att du glömt något, eller? Du är kvinna och har minne som en häst *L*

Kommentera här: