Tradera

Oj vad lätt det är att hamna i "Tradera-träsket"...har lyckats hålla mig borta därifrån länge nu men idag hamnade jag där igen...just nu är 6 saker "mina".
Ett tag var det böcker och hästprylar, nu är det kläder, smycken och filofax som gäller.

image985
1 Linda:

skriven

Kolla efter en stegräknare på tradera...*L*

Ju fler ju roligare...

2 Emmy:

skriven

Kul att du deltar i min tävling :-)
Visst är det lätt att fastna på tradera. Jag har just nu ett försök till uppehåll där.

Bilderna från idag såg jätte härliga ut.
Hoppas du får en trevlig helg.

3 Carina:

skriven

Tradera har jag inte utforskat riktigt (vågar inte)
men till veckan ska vi nog lägga ut lite saker med hjälp an dottern ;)

4 Evans:

skriven

Tradera har jag aldrig testat. Det verkar så krångligt :)

5 Mia:

skriven

Jag hade Traderafeber ett tag, det är hemskt!! *L*

6 My:

skriven

Där har jag varit, tar en paus från träsket nu :)

7 Amanda:

skriven

ahh shit det är livs farligt med all sorts nätshopping

8 Ellen:

skriven

ojoj, det där vet ja allt om, man kan hitta så otroligt mycket roligt där,, men men,,, pengarna ska ju räcka oxå =D

9 Vaniljis:

skriven

Har aldrig handlat där... ;)

Kommentera här: