Tjuvlyssnat

Wayne's Coffee, Västerås

Två tjejer ~25 står i kön och väntar på sin tur att beställa.
Tjej 1 (tankfullt): Alltså, sen jag slutade äta godis har jag choklad på allt. Choklad på latte, choklad på glass, choklad på mackor?


 

BloggRegistret.se
1 Linda:

skriven

Tja...alla sätt är bra!..*L*

lISTAN LIGGER INNE NU!
var är dina steg?...
saknar dem...

2 Linda:

skriven

Nu röstar jag på dig!!!!

Nu ligger du inne på listan!
Sov gott!

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Öh... Ja du hon var smart hon! Mohahahahahahahahaha... Är det så man ska göra kanske? Hehehehe...

Kram Sus

4 Maria:

skriven

Ja den var bra...ha ha ha
Ha en bra vecka nu.

5 Ariel:

skriven

HA HA!
Det fick mig att komma ihåg ett mail jag fick för ett tag sedan:

http://arielleman.wordpress.com/2008/02/18/choklad-ar-bra/

6 synne:

skriven

Som sagt var.....haha :D

7 Ulla:

skriven

Inte helt smart tjej *L* Ha en bra dag!

8 Gabbi:

skriven

Tja, alla sätt e väl bra utom just dom dåliga!?
God morgon..Förrresten
Ha en helt underbar tisdag!
Kramen

9 Nilla:

skriven

God morgon..ja det lät ju som ett bra sätt *asg*

10 Inger Maryissa:

skriven

Choklad på latte och på glassen känns ok.
Men på smörgåsen ?? :-D

11 Sondreagnete:

skriven

Keep safe. Look out for one another.

Kommentera här: