Tjuvlyssnat

Butik, Alingsås

En äldre dam kommer in och går fram till kassan.
Damen: Jag skulle ha vitaminer till min hund.
Biträde: Har du köpt det förut så du vet vilket märke du vill ha?
Damen: Ja, det var multivitamintabletter.
Biträde: Okej, då har vi lite att välja på. Du minns möjligtvis inte vad tillverkaren hette?
Damen (suckar): Men ska det vara så svårt? Jag ska ha dom tabletterna som jag brukar köpa!
Biträde: Jag förstår det, men tyvärr så vet inte jag vilket märke du brukar köpa.
Damen (suckar igen): Jaja, då får jag väl gå till den affären där jag brukar köpa tabletterna då!


 

image1004

BloggRegistret.se
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Men herregud vilken jobbig kund! hehehehehehe...
/Sus

2 Christel:

skriven

De dom sa till mig var att det inte spelar någon roll vad jag äter. Så jag fick inga föreskrifter. Men just gröna äpplen har jag alltid haft problem med, men inget annat. Äter mycket ägg, bacon, kött
dvs GI-mat
Men detta är kanske för att det är stenar jag har. När de är "vandringsklara" så bara kommer dom. Gör ont som fan men jag har dunderkur hemma. Kan inte köra bil och annat men har inte ont..

3 ameli&emelie:

skriven

Snart ska vi dra igång vår första tävling. Men först ska ni får rösta på vilket smycke ni vill tävla om. Röster efter 18:00 imorgon onsdag 13/2 räknas ej. Så klicka in och rösta!

4 Linda:

skriven

Hoppas det gick bra med middagen!!
Och vilken tur att du känner dig bättre!

5 Marie:

skriven

suck....

Hoppas att du får en kanonbra kväll!
Snart är det dags för sängen för mig, jag är helt slut efter en heldagsutflykt med jobbet!
Ha det gott!
Kram Marie

6 Soffie:

skriven

Ja herregud*fniss*
Hoppas din kväll blir bra!!!

7 Marina:

skriven

Damer (eller människor över huvudtaget) som räknar med att folk ska passa upp på dom kan vara så jobbiga! Man tycker ju att alla borde lära sig redan från start att ta ansvar för sig själva..suck!

Kommentera här: