Tisdagsbilden...lite sent

Hos Trolda har jag fått idén om min nya kategori som kommer att kallas Tisdagsbilden.
Jag kommer varje tisdag att ta ett foto på ett och samma ställe för att se naturens skiftningar.
Bilden är tagen från våran gård och ut över hagarna.

image1007


BloggRegistret.se
1 Plogflickan:

skriven

Kul att få följa skiftningarna, nu i vår..

2 Lisa:

skriven

jag började en kategori på min blogg som heter veckobilden, men det blev bara några veckor sen gav jag upp, kanske dags att ta upp det igen då!

3 synne:

skriven

Jag har tagit en bild varje dag på sjön där vi bor.Inte på samma klockslag då, men varje dag.I regn,snö,sol och dimma. Får se vad det blir sen när året är slut. Börjar bli en del bilder nu kan jag väl säga.....
Kram Synne :D

4 A:

skriven

Så vackert =) Tänk att få ha den utsikten.....

5 Jennie:

skriven

svar: w580i :)

6 Carina:

skriven

Kul idè, blir kul att följa din hage framöver.

7 Åsa.S:

skriven

Vad vackert! Det skall bli kul att följa

8 Mia:

skriven

Det ska bli jättespännande att se hur det förändras! Här har det stormat, snöat, varit strålande solsken idag! Är det inte DET som kallas aprilväder??? :-))

9 Ritha:

skriven

Jag gör likadant, dock inte varje vecka =D.

10 Tiniusdaniela:

skriven

I like your website alot...its lots of fun...

Kommentera här: